...Живу, учусь, нікому не кланяюсь, і нікого не боюсь... велике щастя буть вольним чоловіком.
Т.Шевченко
Мета: розширити уявлення учнів про види техніки живопису; розкрити значення Шевченка як митця художнього жанру; залучати дітей до вивчення спадщини великого сина українського народу; виховувати почуття любові та поваги до нього.
Мета: розкрити перед учнями красу, силу і виразність людської мови у всіх її проявах; формувати чуття влучного слова; розвивати логічне та образне мислення, культуру усного мовлення; виховувати любов та повагу до мови як засобу зв'язку; виховувати почуття прекрасного.
Чи варто сперечатися, хто краще оспівав природу – поети чи письменники, композитори чи художники. Не перелічити, скільки разів зустрічаємо ми ніжну берізку і могутню ялину, безмежні поля і дрімучі ліси, озера і суворі скелі. Природа увійшла в мистецтво так само, як входить вона в наше життя. Без природи мистецтво не дихало б, як і ми, коли надовго буваємо відірвані від природи. Для кожного з нас немає природи без людини.
Мета: виховувати в учнів повагу до героїчних подвигів співвітчизників, ушанувати пам'ять тих, хто загинув у роки Великої Вітчизняної війни; показати всю жорстокість, з якою був нищений наш народ; формувати патріотичні почуття гордості за старше покоління; сприяти пробудженню бажання вивчати історію своєї держави, берегти її традиції, уболівати за майбутнє країни.
Вони у битві чесно полягли, А іншого - ні вибору, ні змоги. Вони загинули. Але перемогли, Бо віддали життя для Перемоги!