Субота, 18.05.2024, 12:22
Учитель словесності
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
5 клас [0] 6 клас [1]
7 клас [1] 8 клас [0]
9 клас [0] Колегам на замітку [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
05.07.2016, 14:24
  1. Загальні відомості про клас

У класі на початок 2007-2008 навчального року навчається 23 учні ( 15 хлопців і 8 дівчат). З них  на 01.01.2008 рік матимуть повних 15 років – 3 (2 хлопців і 1 дівчина), повних 14 років – 19 учнів (13 хлопців і 6 дівчат), повних 13 років – 1 учениця. Майже всі учні проживають у межах мікрорайону школи. Більшість учнів проживають у повних сім’ях, 6 учнів проживають з одним із батьків, 3 учнів тимчасово проживають і виховуються у своїх близьких родичів. У класі навчаються 4 учні з багатодітних сімей.

  1. Згуртованість класу 

Між викладачами і окремими учнями класного колективу іноді виникають непорозуміння через невисоку дисциплінованість учнів. Деякі школярі мають низьку успішність, невисоку культуру поведінки, схильні до порушень дисципліни. Це впливає на загальний стан відносин у класі. В колективі існує декілька груп, які визначилися за інтересами, здібностями, нахилами учнів. Члени таких груп, як позитивних так і негативних напрямків, люблять проводити час разом, займаються спільною діяльністю. Між дівчатами та хлопцями класу спостерігаються стримані стосунки, яскравих проявів дружби немає. Серед більшості однокласників часто наявна кругова порука, яка проявляється як у позитивних, так і негативних ситуаціях.

  1. Організованість класу 

Учні можуть достатньою мірою самостійно організуватися під час проведення колективних заходів, але для цього їм необхідне керування, вказівка лідера. У них ще низький рівень само розподілу обов’язків між собою та самоорганізації для виконання важливих відповідальних доручень. Не всі учні прислухаються до рішення органів учнівського самоврядування, але більшість виконують розпорядження його уповноважених.

  1. Громадська думка в класі

Національна та громадська свідомість деяких учнів ще не на достатньому рівні, більшість із них проявляють інтерес і беруть активну участь у громадському житті класу і школи. Негативні вчинки однокласників засуджуються значною кількістю учнів, незначна частина дітей дотримується нейтралітету, мають байдуже ставлення до подій класного життя.

  1. Характеристика взаємин у класі

В основі взаємин між однокласниками лежать різні фактори. Більшістю із них є місце проживання, інтереси. Вимогливістю до себе та своєї поведінки значна частина учнів не визначається, але до своїх товаришів-однокласників більшість досить критичні. Недоліки, непорозуміння та прикрощі, які виникають між учнями під час навчально-виховного процесу, позаурочного життя, завжди ними пробачаються, але взаємини не завжди залишаються толерантними.

У класі спостерігається негативна тенденція стосовно ставлення до учнів, які мають кращий рівень знань, високу активність у навчанні, більший рівень вихованості, людяності, чемності. Прикрим є те, що учні, які можуть краще навчатися, вести себе гідно, не докладають значних зусиль, тим паче, стають на бік «авторитетних» невстигаючих, беручи за приклад їхній образ життя.

Випадки порушення дисципліни трапляються з вини учнів, які недобросовісно ставляться до виконання своїх учнівських обов’язків, дотримання норм етикету. Вчинки таких учнів одностайно осуджуються більшістю однокласників. 

  1. Актив класу

Актив класу складається з учнів, які більш сумлінно ставляться до навчання і виконання своїх обов’язків, мають організаторські здібності. Вони користуються повагою серед однокласників, які допомагають їм у виконання доручень, виконують їхні розпорядження.

  1. Зв’язки класу з іншими класами

У житті школи учні класу беруть активну участь, співпрацюють з іншими класними колективами. Більшість виконує загально шкільні доручення постійно, хоча в деяких спостерігається непостійність, епізодичність у виконанні доручень.

  1. Висновки

Загалом класних колектив ще не повністю сформований. Свідомість деяких учнів не досягла того рівня, щоб добросовісно, повною мірою відповідати за свої вчинки і поступки. Негативними складовими життя класу є те, що учні не усвідомлюють необхідності старанного навчання, звідси і неадекватне ставлення до однокласників, які намагаються навчатися згідно своїх можливостей. Існує й така проблема, як покривання більшістю класу негативних проявів, вчинків своїх однолітків.

Позитивною рисою класу є відвертість, уміння і бажання висловлювати свою думку, уміння визнавати свою провину, робити відповідні висновки, стосовно допущених помилок.

Категорія: Колегам на замітку | Додав: natazlato
Переглядів: 15647 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz