Субота, 04.05.2024, 20:32
Учитель словесності
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Моє портфоліо [16] Нормативні документи [9]
Методика [27] Бібліотека [64]
Зарубіжна література [7] Українська мова [0]
Українська література [1] Творчість учнів [7]
Позакласні заходи [6] Предметні тижні [2]
Класне керівництво [4] Олімпіади та конкурси [14]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
У категорії матеріалів: 16
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »


Публікація в науково-методичному інтернет-журналі "Освітній інтернет-навігатор".

Моє портфоліо | Переглядів: 361 | Завантажень: 301 | Додав: natazlato | Дата: 06.07.2016 | Коментарі (0)

Казкотерапія – це терапія середовищем, особливою казковою атмосферою, в якій можуть виявитися потенційні риси особистості, щось нереалізоване; може матеріалізуватися мрія; а головне – виникає відчуття захищеності та смак таємниці. 

Казкотерапія – це процес утворення зв’язку між казковими подіями та поведінкою в реальному житті, це процес перенесення казкових смислів у реальність.

Казка є одним із інструментів педагога, бібліотекаря, психолога, батьків, за допомогою якого вони можуть спілкуватися з дітьми їхньою мовою. Насамперед, це потрібно дорослим.

Сьогодні казкотерапія синтезує багато досягнень психології, педагогіки, філософії – усе це подається в казковій формі, у формі метафори. В сучасній казкотерапія використовуються різні психотехнічні прийоми: аналіз, розповідь, створення, переписування, лялькотерапія, імідж терапія, малювання, психодинамічні медитації, постановка казок.

Моє портфоліо | Переглядів: 625 | Завантажень: 223 | Додав: natazlato | Дата: 06.07.2016 | Коментарі (0)

Ключові питання:

vЯк долучити дитину до краси слова?
vЯк навчити дитину любити слово?
vЯк показати дитині красу природи?
vЯк навчити дитину любити книгу?
Моє портфоліо | Переглядів: 384 | Завантажень: 158 | Додав: natazlato | Дата: 06.07.2016 | Коментарі (0)

У статті розглядаються особливості застосування бібліотерапевтичного спілкування з учнями у позакласній роботі, під час якого формується ставлення дитини до навколишньої дійсності, її громадянська позиція, виховується дитяча особистість. Презентуються програми такого спілкування: з учнями 2 – 4 класів – «Диво казки», з учнями 5 – 6 класів – «Уроки фантазії». Зазначається роль педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського у розробці даних програм, впровадження яких сприяє зміцненню духовного здоров’я учнів, розкриттю їх творчого потенціалу, який має кожна дитина і який необхідно побачити і розкрити.

Ключові слова: бібліотерапевтичне спілкування, казкотерапія, духовне здоров’я, творчий потенціал, пізнавальний інтерес, чутливість до краси слова, компетентність.

Моє портфоліо | Переглядів: 628 | Завантажень: 182 | Додав: natazlato | Дата: 06.07.2016 | Коментарі (0)

У відкритому та демократичному суспільстві вміння критично мислити є визначальним. Критичне мислення включає сприйняття ідей та аналіз висновків з них, їх коректний скептицизм, зіставлення їх із протилежними точками зору, розробку системи доказів на підтримку відповідної точки зору та обрання позиції, заснованої на цих доказах. Критичне мислення є складним процесом творчої інтеграції джерел, переоцінки та перебудови понять та інформації. Воно є активним та інтерактивним процесом пізнання, що відбувається водночас на багатьох рівнях. Критичне мислення є складним ментальним процесом, що починається із залучення інформації та закінчується прийняттям рішення.

Моє портфоліо | Переглядів: 350 | Завантажень: 173 | Додав: natazlato | Дата: 06.07.2016 | Коментарі (0)

Критичне мислення, тобто творче, допомагає людині визначити власні пріоритети в особистому і професійному житті, передбачає прийняття індивідуальної відповідальності за зроблений вибір, підвищує рівень індивідуальної культури роботи з інформацією, формує вміння аналізувати й робити самостійні висновки, прогнозувати наслідки своїх рішень і відповідати за них, дозволяє розвивати культуру діалогу в спільній діяльності.

Моє портфоліо | Переглядів: 390 | Завантажень: 253 | Додав: natazlato | Дата: 06.07.2016 | Коментарі (0)

Серед ключових компетентностей, які необхідні людині для успішного повноцінного життя, особливе місце займає уміння вчитися [1]. Численні дослідження свідчать, що формування уміння вчитися передбачає цілеспрямовану спеціальну роботу у цьому напрямі усіх ланок школи, оскільки за інших умов розвивається недостатньо. Засобом такої співпраці, а отже і засобом формування вміння вчитися є навчальний діалог.

  

Моє портфоліо | Переглядів: 366 | Завантажень: 172 | Додав: natazlato | Дата: 06.07.2016 | Коментарі (0)

Найбільш оптимальними у процесі формування критичного мислення школярів  є методи проблемного навчання: творчого читання, евристичної бесіди  та дослідницький. 

         Будь-який метод, будь-яка використовувана в технології розвитку критичного мислення форма роботи ґрунтується на трьох фазах:

І - виклику (актуалізація знань, пробудження інтересу до теми, визначення мети  вивчення конкретного матеріалу);

ІІ - осмислення (осмислення нової інформації, критичне читання і письмо);

ІІІ - рефлексії (узагальнення й оцінка інформації, формування власної думки, окреслення напрямків подальшого засвоєння теми).

Моє портфоліо | Переглядів: 1710 | Завантажень: 0 | Додав: natazlato | Дата: 06.07.2016 | Коментарі (0)

У відкритому та демократичному суспільстві вміння критично мислити є визначальним. Критичне мислення включає сприйняття ідей та аналіз висновків з них, їх коректний скептицизм, зіставлення їх із протилежними точками зору, розробку системи доказів на підтримку відповідної точки зору та обрання позиції, заснованої на цих доказах. Критичне мислення є складним процесом творчої інтеграції джерел, переоцінки та перебудови понять та інформації. Воно є активним та інтерактивним процесом пізнання, що відбувається водночас на багатьох рівнях. Критичне мислення є складним ментальним процесом, що починається із залучення інформації та закінчується прийняттям рішення.

 

Моє портфоліо | Переглядів: 361 | Завантажень: 260 | Додав: natazlato | Дата: 06.07.2016 | Коментарі (0)

Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потребує якісно нового рівня освіти, який відповідав би міжнародним стандартам.

Сьогодні в освіті відчутний пріоритет загальнолюдських цінностей. Згідно з особистісно-діяльнісним підходом до організації навчального процесу в центрі його знаходиться той, хто вчиться. Формування особистості і її становлення відбувається у процесі навчання, коли дотримуються певних умов:

  • створення позитивного настрою для навчання;
  • відчуття рівного серед рівних;
  • забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей;
  • усвідомлення особистістю цінності колективно зроблених умовиводів;
  • можливість вільно висловити свою думку і вислухати свого товариша;
  • вчитель не є засобом „похвали і покарання", а другом, порадником, старшим товаришем.

Усім цим умовам відповідають інтерактивні технології, які відносять до інноваційних.

Моє портфоліо | Переглядів: 385 | Завантажень: 176 | Додав: natazlato | Дата: 06.07.2016 | Коментарі (0)


1-10 11-16
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz